Doriti sa creati legaturi de succes cu publicul tinta?
SoftDev Solutions va crea campania potrivita de YouTube Ads

Ce este YouTube Ads?
Spectatorii pot sa descopere videoclipuri pe YouTube in diverse moduri, de exemplu, dand clic pe videoclipurile sugerate in pagina de vizionare sau alegand un videoclip din feedul din pagina principala. Puteti folosi YouTube Ads pentru a va promova mai eficient compania persoanelor care caută produsul sau marca dvs.
Lucreaza cu noi. Va merita.
Conform unui studiu facut de TNS Infratest si citat de Google Romania, prin YouTube poti ajunge la 84% din populatia online din Romania.
In plus, daca este sa ne uitam la romanii online, cu varsta intre 16-44 ani, 90% dintre ei folosesc YouTube.
Reach-ul poate fi unul foarte mare, iar posibilitatile de targetare prin YouTube sunt variate. Practic, avem acces la toate optiunile din AdWords.
Tipuri de Anunturi Youtube Ads
In functie de obiectiv, poti folosi diverse formate de anunturi create pentru YouTube. Aceste formate de anunturi sunt:
➬ In-stream care se pot inchide;
➬ In-stream care nu se pot inchide;
➬ Fulger;
➬ Video Discovery;
➬ Tip masthead;
➬ Grafice adaptabile.
Modalitati de Reclame pe care SoftDev Solutions ti le poate implementa in Youtube Ads
Bumper Ads
Un format scurt de video, destinat sa ajunga la un numar mare de utilizatori pentru a creste notorietate brandului tau printr-un mesaj scurt si memorabil. Reclamele bumper au 6 secunde sau mai putin, iar utilizatorii nu pot sa apese skip.
In-stream Ads
Reclame care ruleaza inainte, in timpul, sau dupa anumite clipuri pe YouTube sau in GDN. Dupa 5 secunde, userul poate sa apese skip reclamei.
Discovery Ads
Apar doar pe YouTube si ajung la utilizatori atunci cand descopera continut. De exemplu, pe homepage-ul youtube, sau atunci cand cauta videoclipuri pe o anumita tema. Clipul tau va rula doar daca utilizatorul va da click pe el.
Agentia noastra Propune
Cele mai folosite tipuri de reclama pe YouTube sunt cele in-stream, care se afiseaza peste alte videoclipuri. Desi ele sunt mai intruzive se pare ca utilizatorii nu sunt foarte deranjati de acest aspect, deoarece aproximativ 70% din aceste reclame sunt vizionate pana la sfarsit.
